Quantcast

Search:

Type: Posts; User: Dirt Ball Gamer

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Replies
    197
    Views
    25,900

    That is a beauty of a set up sir! Well done!

    That is a beauty of a set up sir! Well done!
  2. This whole fiasco is pretty funny. I'm sure I'm...

    This whole fiasco is pretty funny. I'm sure I'm in the minority but I actually kind of liked the way they originally had Sonic looking. It would be cool if when it comes out on video you could go to...
  3. Replies
    197
    Views
    25,900

    ^Damn I want that Laser Discs sign!

    ^Damn I want that Laser Discs sign!
  4. Yeah I'm probably going to watch it tonight and...

    Yeah I'm probably going to watch it tonight and try to have the mindset to just enjoy the film for what it is, and to try to keep my inner comic book nerd from getting too triggered. Ima keep Batman...
  5. I was initially really pleased when I heard that...

    I was initially really pleased when I heard that J Phoenix was going to be playing the Joker. I think he is perfect for the role. Great actor, looks the part. But when I eventually watched the...
  6. Spot on! Man what a piece of shit that was.

    Spot on! Man what a piece of shit that was.
  7. It would be cool if the game offered the option...

    It would be cool if the game offered the option of being able to use the Micomsoft XE-1AP analog controller. Not that there's much demand for such a feature, but so few games support it that I wish...
  8. Carts!

    Carts!
  9. Replies
    10,028
    Views
    1,615,179

    Face The Truth?? Idk

    Face The Truth?? Idk
  10. Replies
    15
    Views
    2,209

    Yeah Those trees look great!

    Yeah Those trees look great!
  11. I'll have to try out that apocalypse game. It...

    I'll have to try out that apocalypse game. It reminds me a lot of that dreamcast game Expendable when you use the code to change the camera to third person view.
  12. The game is shaping up very nicely! Keep up the...

    The game is shaping up very nicely! Keep up the great work! Nothing wrong with a classic style 16 bit shooter!
  13. Thanks for the heads up Mad Mohan. It feels like...

    Thanks for the heads up Mad Mohan. It feels like I've been waiting for this game to drop for a long ass time because of the pushed back release dates and lack of updated information by the devs.
  14. Replies
    46
    Views
    4,370

    LOL, I'd could possibly compromise on a dragon,...

    LOL, I'd could possibly compromise on a dragon, IF it's a killer clown dragon that breathes deadly popcorn instead of fire.
  15. I've been trying to play through Operation C on...

    I've been trying to play through Operation C on the original game boy. Man now that's a really great game that feels very true to the original. They did a great job on the music, sounds great and has...
  16. And as Aggrosky said in that other thread the...

    And as Aggrosky said in that other thread the wolfman is difficult because of his size and the lil robot guy has a smaller hitbox and can kind of double jump and slow his descent on the way down. The...
  17. Replies
    46
    Views
    4,370

    Clowns vs Nuns So it would actually be 2 games...

    Clowns vs Nuns
    So it would actually be 2 games in 1. The 1st game would be a bit of a throwback retro looking 2D arcade style game, probably overhead but maybe a few side scrolling levels for...
  18. The d-pad is likely an improvement over the...

    The d-pad is likely an improvement over the original pad, however I can't help but be a little disappointed that they didn't go with a classic sega d-pad like the ones on the MD or Saturn pads.
  19. I was pretty pleased with the games. I fooled...

    I was pretty pleased with the games. I fooled around with each one and they seemed pretty well made and fun. I intended to put some decent play time into each of them but as is often the case these...
  20. Replies
    152
    Views
    16,768

    I'm going to hook a model 2 sega CD up to it, but...

    I'm going to hook a model 2 sega CD up to it, but one thing I'm wondering is will I be able to use one of those combination power cords on it or will I be stuck using two separate power cords (or in...
  21. Oh crap! That sucks.

    Oh crap! That sucks.
  22. Loved the trailer! Papi should crash that french...

    Loved the trailer! Papi should crash that french vaporware party thing Fonzi threw where he was showing a level with invisible enemies or whatever, and Papi could battle a few of the invisible bad...
  23. Sorry this might be a dumb question, but will...

    Sorry this might be a dumb question, but will using the cart with a game genie attached prevent it from damaging the console or cart?
  24. Replies
    4
    Views
    1,111

    I got my copy 2 or 3 weeks ago. Got all the...

    I got my copy 2 or 3 weeks ago. Got all the expansions and extras & whatnot. Bought a bunch of better looking fireball marbles. Got it set up but I've been too busy lately to try it out. I never...
  25. Replies
    16
    Views
    1,408

    X-men 2 and Snow Bros!

    X-men 2 and Snow Bros!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4